Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 18 lutego 2014

Chusta patchworkowa, szydełkowa; "Słoneczne krokusy":)


Tym razem nieco zieleni, żółci i pomarańczu w miękkiej wełence zamieniłam
na wiosenną, 
ale bardzo ciepłą chustę;)
Wcześniej pokazywałam Wam jeszcze w trakcie pracy- TU:) 
Przyznam, że miałam duży problem z uchwyceniem kolorów
i jest to coś pomiędzy tym co wcześniej, a tym co dziś;) 
Nie wiem czy tylko mnie tak aparat fiksuje głównie z kolorem zielonym?


Źródło; www.tapeciarnia.pl


W realu jest to piękna zieleń, nie jaskrawa ale taka soczysta, jak młoda trawka.
Żółty jest ślicznym kolorem jajecznym- krokusowym z różnym nasyceniem:)
- jak na obrazku powyżej :)
Wkóło wmieszałam nieco samego moherku w brązie i zieleni. 
Dobrze, że mam spore zapasy włóczek, zawsze znajdzie się coś,
by uratować pracę, gdy braknie dosłownie kilka metrów:)


Dane techniczne: 
- wzór: autorski
- włóczka:  Magic Fine- 50 % akryl, 50 % wełna.
- szerokość w ramionach: 185 cm,
- wysokość w dół od karku: 95 cm,
- waga: ok. 32 dkg.

Chusta szuka właściciela:)


7 komentarzy:

  1. Śliczna, ładne kolory. Cudeńko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna taka wiosenna :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna! Kolorki ma urocze! A już szczególnie ten krokusowy-jajeczny! Uwielbiam takie żółcie!!!!
    Przy okazji mi sie przypomniało, że jeszcze śniadania nie jadłam... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle cudna, Twoja niezwykła zdolność łączenia kolorów - nieustająco mnie zachwyca, pozdrawiam,a.

    OdpowiedzUsuń