Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 8 grudnia 2016

Duże i małe bawełniane kwiatki:)



Tych kwiatuszków zrobiłam sporo, bo w sumie 60sztuk :)
Kolory miały być radosne, nasycone.


Pamiętacie jak z dużych kwiatków robiłam firankę
dla Lawendowej Kingi? :)
Teraz, jak tak patrzę na zdjęcia,  pomyślałam,
że można z dużych i małych zrobić nie tylko firankę.



  Świetnie bezie wyglądała  narzuta , kocyk do łóżeczka dziecka, 
 również coś do ubrania, 
czyli  tunika, spódnica, sukienka...:)



Jednak wówczas należy użyć znacznie cieńszej  bawełny.



Jutro kwiatki lecą do Justynki, a ona powiesi je na  swojej kolorowej, 
wielobarwnej  choince!:)



Celowo nie robiłam im zawieszek, 
dodałam jedynie sporo zielonej bawełny na sznureczki. 


 Po zdjęciu z choinki,
będzie je można wykorzystać na dekorację pokoju dziecinnego
lub na  święta wiosenne:)

Czyli kwiatki z bawełny są 
mega
uniwersalne!:))

3 komentarze:

  1. Witaj,sa.przepiekne,dobre.na.taka.bura-szara.zime,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i radosne będzie świetna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A u Ciebie lato w pełni...wesoło i kolorowo, ile czasu trzeba poświęcić żeby powstało tyle pieknych kwiatków?

    OdpowiedzUsuń