Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 7 kwietnia 2011

O tym co mnie otacza... i jak po burzy przychodzi słońce:)








Siostra mnie dziś pyta sms-em; co robisz ciekawego?:)
No to proszę- taki był dziś mój dzień- podobny do dnia każdego poprzedniego...i chyba zmęczona już bardzo jestem.

Szydełkuję kolorowe kółeczka- na okrągło:).
W międzyczasie czarną chustę- dobrze Wam znanym wzorem- cieniutki akryl z włoskiem- pięknie się robi, szybko, ale ...oczy chyba już nie te:(.
Pieką i szczypią, jak wieczorem do czarnego siadam...więc nie siadam- staram się wykończyć ją w dzień.

I taka zakręcona jestem, że nie zauważyłam kiedy wiosna przyszła- z okna mam takie kojące oczy widoki- zieleń wiosenna i żółte forsycje?:), śpiew ptaków moszczących gniazdo w budce:)
To w dole...a w górze- burza wiosenna pomalowała mi niebo w kolorach szarości, fioletu, granatu...ale jest i mleczno-kremowe światło słońca pod tym wszystkim.
Tak patrzyłam na zdjęcia i takie morskie mam skojarzenia...ech;)

No, to już wiecie kochani, co robię całymi dniami:)
Posyłam Wam te pocztówki z mojego wiosennego, burzowego miasta:)) i buziaki:)

9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, kolory, jak na obrazie :) Seledynowa niemal forsycja, niebo takie zadymione miejscami kobaltowe a wcale nie groźne. Masz bajeczne widoki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko wygląda cudnie. Twoje rączki chyba tylko w nocy odpoczywają :)
    A za oknem niebiański bajzel. Można by z niego powycinać kwadraty i uszyć fajny kocyk :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie Krysiu- po co Ci tyle kółeczek ?:>:D
    a tak serio, to prawda, też czasami nie pamiętam o tym jak świat za oknem wygląda, tempo życia jest wielkie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu! narzuta na Tęczowym i w Galerii - fiolety z nutką bieli;)) jest prze-urocza!!! do tego robisz tak piękne zdjęcia, że dech zapiera!
    Ja wciąż pozostaję pod wrażeniem Twoich kolorowych kółeczek, kwadratów, trapezików...Ściskam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna tęcza kółeczek, optymistyczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podusie doszly i sa sliczne!!!
    Dziekuje
    Ania Kostka

    OdpowiedzUsuń
  7. Krysiu to ja Ci takiego czarnego bobu na wiosnę zadałam ...
    ale czuję ,że będzie śliczna
    szkoda mi tylko Twoich oczu...
    figa33

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi friend I love your blog always has nice things here, kiss ...
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://agulhaetricot.com
    http://titacarre.elo7.com.br

    OdpowiedzUsuń