Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 28 września 2011

Chatka Puchatka...czyli potrzeba zmiany:)



Od dłuższego czasu mam ogromną potrzebę zmiany.
Ostatnio(4 lata temu;) wpadł mi w ręce gotowy wzór do haftu gobelinowego.
Natychmiast się za niego zabrałam, by zdążyć przed wielką zmianą życiową.
Owszem, zdążyłam, ale zmiana się nie udała....a ja nie oprawiłam haftu...;(.
Dziś go wyciągnęłam ....bo jak powracająca fala ogarnia mnie stara potrzeba:)
Czyli, chyba trzeba oprawić(lub obszyć?) by zaistniał, a wraz z nim przyszła odpowiednia pora na życiowe rewolucje?

Pozdrowienia dla odważnych - co to zmian dużych się nie boją:)

6 komentarzy:

  1. Też tak mam.Zrobię coś prawie do końca i zapał mija.Plusem jest to, że jak do tego wracasz masz już gotowe.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny jest !!!!
    opraw go Krysiu !...będzie cudny obrazek !

    pozdrawiam serdecznie i życzę siły do zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany, na które mamy wpływ, zawsze są dla nas korzystne!!!!!Do przodu Krystyno, haft opraw i...działaj, zmieniaj, trzymam kciuki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta chatka:)
    wszystkiego dobrego i wielu zmian na lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft, no właśnie, to teraz moje oczarowanie, piękna chatka, tylko się tam zakotwiczyć i haftować, haftować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Chatka jak marzenie. Trzymam w kciuki za te zmiany, aby tylko na lepsze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń