Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 14 listopada 2011

"Pin up" cat czyli "Top model" ;))



Moja córka miała zaproszenie na 18-tkę koleżanki- a wszystko w stylu delikatnego "pin- up girls":))
Na szybko szyłam wstążkę w jakże odblaskowym kolorze:))
Jak dobrze, że mam taką szafkę ze zbieranymi szmatkami na broszki...co to się już nie domyka..a broszek nie widać:)
No to uszyłyśmy wstążkę - kokardkę, jak widać wielorazowego użytku.
Impreza się udała wybornie- widziałam zdjęcia przebranych dziewcząt i chłopców- niestety nie mogę ich tu Wam zaprezentować.
Ale cieszę się ogromnie, że mamy taką pomysłową, z dużą fantazją młodzież:)!

Moją domową modelkę przekupiłam spodeczkiem mleka- trochę była niezadwolona z sesji.
A tak na marginesie- wklejam zdjęcia koteczki, bo mam tyle prac zaczętych, a jakoś opadła mi werwa wraz z brakiem słońca:((, chandra jakaś czy co?

O świętach nie myślę, ale miło u Was widzieć przygotowania, czyżby biały i czerwony w tym roku to hit sezonu?:)
Pozdrawiam i dziękuję , że tu jesteście;)

4 komentarze:

  1. 3maj sie cieplo. chyba ta pogoda taka wenozlodziejska jest :) ja tez tak mialam :) napewno lada dzien Ci przejdzie i nowe slicznosci nam pokazesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na taka 18-nastke. a kotek wygląda na zadowolonego:) trzymaj się ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotek pięknie przystrojony :) przesłodki. Myślę, że jak spadnie śnieg, trochę będzie ładniej to i humor się poprawi. Na razie proponuję dobrą i optymistyczną muzykę, od razu człowiekowi jest lepiej i praca szybciej idzie :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba wina listopada, szczególnie teraz gdy słońca brak... Przesyłam słoneczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń