Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 29 listopada 2011

Bawełniany komplet patchworkowy dla dziewczynki:)

Bardzo długo szukałam białej bawełny na tło dla tej pracy.
Ostatecznie jest to polska włóczka Virginia, kolory- to bawełna z moich domowych zapasów:)
Podusia liczy 30 kwadratów, narzuta 66- moja ulubiona liczba:)
Całość waży ok. 1, 20 kg.
Mam nadzieję, że maleńkiej- urodzonej w sierpniu dziewczynce długo posłuży ten komplet.






Pozdrawiam radośnie dziś:)
a to za sprawą mojego syna, który od jakiegoś czasu bardzo ciężko pracuje, by wspomóc nasz domowy, często bardzo dziurawy budżet, gdzie koniec z końcem związać trudniej niż włóczkę z włóczką:)

7 komentarzy:

  1. Przepiękne, musiałaś sie sporo napracować.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No cudny jest :) Już widzę tą diewczynusię w tych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim slodkim i slicznym kompleciku, malenstwo musi wygladac uroczo. Jasne, cieple kolory, ladne polaczenie , komplet wprost bajkowy :) Pozdrawiam (syna rowniez - TAK TRZYMAC ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie się to wszystko komponuje:)
    lubię tę Twoją zabawę w kolory :)))

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne kolory i efekt końcowy.Napatrzeć się nie mogę. Mam pytanie jak sprawowała się ta włóczka i czy jesteś z niej zadowolona po skończonej pracy?? Pozdrawiam i z przyjemnością obserwuję kolejne posty

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne!
    ja wlasnie jestem na etapie dziergania elementow :)

    OdpowiedzUsuń