Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 19 listopada 2011

Pastelowa, okrągła poduszka szydełkowa:)







Kiedy człowiek- rzemieślnik z wyboru- jak ja:) z duszą artysty- że tak nieskromnie się określę:)- ma dowolność tworzenia, łączenia kolorów, ale coś za wzór( w tym wypadku plakat wróżki)- trudno się zdecydować, by zadowolić gust klienta i swój.
I tak oto powtały 3 propozycje kolorystyczne na poduszce dla pewnej dziewczynki.
W dwóch zastosowałam z innymi kolorami( róż, seledyn, fiolet, wrzos ) krem i jakoś mi się brudny wydaje w tym zestawieniu:(.
Trzecia, wczoraj w nocy zrobiona- już z bielą- niby lepsza.
Mam zamiar wszyć do niej mały zamek- trzymajcie kciuki, bo to po raz pierwszy w dzianinie:)
A Wy co o tym myślicie?
Będę wdzięczna za podpowiedzi, bo czas nagli niemiłosiernie.
Ale jak patrzę na blogi- inne dziewczęta też mają tak, co z tym ziemskim przyspieszeniem?

Pozdrawiam Was notorycznie niewyspana i zakręcona totalnie:)

4 komentarze:

  1. Ja tez bym wybrala ta z biela, ale to naprawde ciezki wybor, bo im dluzej czlowiek oglada i sie namysla, tym wiekszy mentlik ma w glowie, bo przeciez co jedna to ladniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne Krysiu, cieplutkie, super dla dziewczynki; pozdrawiam serdecznie M.

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne polaczenie kolorow :)

    OdpowiedzUsuń