Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 11 listopada 2011

Poncho jesienne, radosne:)






Skończone już jakiś czas temu, szydełkowe poncho z akrylu średniej grubości.
Kolor bardzo energetyczny, zużyłam 50 dkg.
Model układa się znów w skrzydła anielskie:)
Mam nadzieję, że właścicielka będzie zadowolona, bo takie poncho można nosić i na kurtkę czy gładki płaszcz- na przekór szarościom królującym na ulicach:)

Jak widzicie- moja koteczka przespacerowała się po dzianinie...czyżby chciała zmienić kolor na zimę?;)

Pozdrawiam Was świątecznie w ten magiczny dzień 11.11.2011 - sama również jestem numerologiczną 11-tką;)

8 komentarzy:

  1. Ponczo śliczne.Ja bym była bardzo zadowolona z takiego ciuszka...pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne słoneczne ponczo!

    OdpowiedzUsuń
  3. ponczo z doswiadczenia wiem,ze super ale kolor wow zywy. piekne

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu.....
    Jak zwykle- przecudne....
    e.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ponczo no i ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
  6. Mistrzowska 11 ... miło mi, ja również

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, kolor bardzo odważny ale ciepły i słoneczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Krysiu, bardzo mi się podoba :))))

    OdpowiedzUsuń