Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 26 listopada 2010

Kwadratura koła:) czyli narzuta patchworkowa w stylu hippi:)






Wszystkie kolory świata( jakie miałam w domu:) obrobiłam na biało.
Niebawem połączę w całość i narzuta gotowa.
Tradycyjnie brakło mi białej włóczki-ale moje miasto jest duże:)- na pewno znajdę ten sam gatunek.

Miłej soboty dla Was i zapraszam na CANDY:)
Tylko dwie osóbki są chętne na moje szaliki i czapki?

A tu śnieg za oknem.....chrońmy się przed mrozem:)

7 komentarzy:

  1. To będzie najpiękniejsza narzuta na świecie
    tym bardziej cieszy, że moja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O żesz...mi słów zabrakło!!Co nie zdarza się wybitnie często, ależ to będzie narzuta!!Inne jej będą 'dzień dobry' mówiły;)) Cuuudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się chce pracować dalej, skoro tak mi piszecie:))
    Buziaki:)dla Was.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale suuuper Krysiu - Zdolniacha z Ciebie, pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  5. W zasadzie nie lubię tego wzoru, bo mi się źle kojarzy, ale te Twoje szydełkowe patchworki są po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń