Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 15 grudnia 2011

Szal szydełkowy-kwiatowy:)






Czyli istne SZAL-eństwo oczek, nitek i mnie w poszukiwaniu włóczki, co to już nie ma jej w produkcji:)
Ale jest, upolowałam, dziekuję wszystkim za wsparcie w poszukiwaniach:)
Dane;
-włóczka; Sasanka w kolorze ecru,
-waży; 20 dkg
-szerokość; 65 cm
-długość; 250 cm
-wzór; potrójne słupki i ażur kwiatowy
-projekt; mój:)...czykli wkoło Wojtek to samo:))

Nie wiem tylko czy odnajdziecie na zdjęciach "bieli na białym" moja koteczkę- myła się bardzo przed sesją, by chyba uzyskać bielszy odcień bieli:))

7 komentarzy:

  1. Zachwycająco piękny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny szal.
    Piękny po prostu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny szal!
    Piękny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prześliczny, zbieram się też do szala ale takiej włóczki nie mam. :( Mam tyle włóczek od siostry a tą muszę akurat kupić. ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Piękna robota. Kojarzy mi się z puszystym kremem waniliowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny szal ;-) ..aż widać jego puszystą miękkość. Sciskam M.

    OdpowiedzUsuń