Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 31 grudnia 2011

Jeszcze ja, jeszcze ja!!!...czyli tradycyjnie- życzenia za 5 dwunasta:)



   Kochani!
Podsumowania i plany będę robić w Nowym Roku, dziś napiszę tylko, że był to rok dla mnie trudny, bardzo pracowity, smutny, pełen lęku, momentami tragiczny ale i pełen maleńkich radości, blasków i wielu kolorów tęczy:)


Dziękuję Wam wszystkim za dobre maile, ża życzenia świąteczne, za karteczki i za to, że byliście tu ze mną. 

Ja jestem nadal sobą, z wyboru spędzam wieczór z tv, zwierzakami moimi i szydełkiem:)

Dziś posyłam Wam życzenia miłości bezwarunkowej, harmonii i zwyczajnego, codziennego szczęścia:)



Do Siego Roku!

12 komentarzy:

  1. I Tobie też! I Tobie też! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci , aby wszystkie plany, nawet te wydające się abstrakcyjne, udało się zrealizować.
    Szczęścia - dzięki któremu te zamierzenia będą realne.
    Zdrowia, które pomoże w ich realizacji.
    Pieniędzy - bez których, nawet te najwybitniejsze są niczym.
    I przyjaciół, z którymi te sukcesy będzie można dzielić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Nowy Rok przyniesie Pani radość, miłość, pomyślność i spełnienie marzeń a gdy się one już spełnią,niech dorzuci garść nowych marzeń, bo tylko one nadają życiu sens

    OdpowiedzUsuń
  4. :))) Właśnie wróciłam z prywatki :)))
    Zaraz wysyłamy syna do Olsztyna, toć mi się nie opłaca iść spać!!!
    Życzę CI WSZYTSKIEGO NAJ!!!!
    Buźka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowego, szczęśliwego 2012 Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krysiu kochana życzę Ci aby ten Nowy Rok dostarczył Ci samych pięknych, radosnych, ciepłych i wzruszających chwil :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełnienia wszystkich marzeń i planów no radości i samych pozytywnych chwil w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Krysiu, życzę Ci wszystkiego naj.. w Nowym Roku, zdrówka przede wszystkim, radości, spełnienia marzeń, jak najmniej trosk i dibrych ludzi wokół siebie. :-)**

    OdpowiedzUsuń