Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 3 stycznia 2012

Nowy Rok:)... czyli człowiek uczy się całe życie:))





Na pracowity początek Roku- poducha morska, patchworkowa, szydełkowa- dwie strony przed zszyciem:).



Ten wzór podobał mi się od dawna, ale ciągle nie miałam czasu, by rozgryźć go samodzielnie.
I tak, z Nowym Rokiem dostałam zadanie- pracę domową na wzór falowanej poduszki:)- w sieci znany jako "Ripple".
Ale!- odkryłam również, że fala fali nierówna, czyli wzorów jest co najmniej kilka.
Ja przyswoiłam ten bardziej strzelisty, nieco zmodyfikowałam - bo na próbce zielono- łososiowej jest ich już 4:)).
Być może rozgryzę i podobne wzory fal, ewentualnie zastosuję maksymę:
"Potrzeba matką wynalazku" i sama coś wykombinuję;))


Czyżby ten Rok miał być pracowitszy od poprzedniego?
Chyba trzeba włączyć turbodoładowanie lub jak kto woli "5 bieg", o ile moje dłonie( dużo machania szydełkiem) i wątroba( dużo kawy:))to wytrzymają?:)
Buziaki i tymczasem...bo wiosna za pasem;))- przynajmniej ta za oknem.
Znacie to?:
"Na  Nowy Rok przybywa dnia na barani skok!":))

2 komentarze:

  1. Świetne te wzory, chętnie coś podpatrzę.;) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne - dziękuje Krysiu za meila. Odpisze...zachorowałam na takie narzuty :) Dorota

    OdpowiedzUsuń