Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 13 stycznia 2012

4 koła i 2 prostokąty czyli geometrycznie i kolorowo:)


Tęczowa, szydełkowa poducha skończona, podobnie pastelowa:)


Jutro postaram się o zdjęcia dzienne, które są bardziej ostre i kolory prawdziwe.
Na drutkach getry błękitne w paseczki do tego szalika  "się kończą" :)


A jak nie dziergam, tylko do Was piszę i pracuję nocą przy kompie- to jak widać razem z kociakami:))


U mnie na dworze wreszcie biało, śnieżnie, przytulnie i czysto:)
I taka zima, łagodna ale biała- może być!:)
Czapki noście mili moi, opatulajcie się szalikami, chustami, rękawiczkami i getrami.... i byle do wiosny!

7 komentarzy:

  1. Piękne, radosne kolorki!
    U mnie dopiero teraz rozszalała się zamieć śnieżna... na szczęście jutro nie muszę nigdzie wyjeżdżać.
    Pozdrawiam:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj też biało...dużo śniegu napadało;
    poduchy radosne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze koła - cud, miód ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowy zawrót głowy! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysiu, dzięki za miłe słowa, fajnie, że Twoje meble doczekały się czasów powrotu na salony :)
    ja zakochałam się ostatnio w ich kształtach, a zwłaszcza w tych szczupłych nóżkach, życzę owocnego odnawiania;
    ależ tu u Ciebie kolorowo, oczy same się śmieją do tych robótek, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń