Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Król Oliwier Pierwszy i... prezenty:)

Lubię pracować z twórczymi, młodymi osobami:)
Taką jest artysta- fotograf- Anetta.
Jakiś czas temu robiłam dla niej te korony.
Dostałam zdjęcie już z ukoronowaną głową:)
Jak w dzieciństwie maluch startuje z koroną, to gdzie zajdzie jako dorosły?:))


Teraz o prezentach- zima jest- trzeba jakoś sobie radzić, ponieważ czapek u mnie dostatek, a żadna jakoś mi nie pasuje...znacie to?:)) wydziergałam sobie na drutach - lekko smerfną:) z warkoczami- a jakże!
Robię teraz do niej szal lub ocieplacz (lub dwa w jednym) i chyba powstaną rękawiczki na szydełku, bo najszybciej.



A z prezentów- zaszalałam, jak rzadko kiedy, bo człowiek-kobieta-ja, zawsze na sobie oszczędzam:(a to błąd.
Kupiłam-upolowałam:) za pół ceny, na naszych straganach blogowych dwie nowe książki o szydełkowaniu !
A ile pomysłów, ile wzorów do opanowania, ile patchworków!!!!
Dzięki Justynko:)




Książki lubię od zawsze, jako dziecko i młode dziewczę, pochłaniałam minimum jedna-dwie dziennie:).
Ale niestety z czytaniemu ostatnio u mnie kiepsko, jednak obok poradników przejść obojętnie nie mogę:).
I jako starsze pokolenie lubię mieć wszystko na papierze niż w necie( który bardzo doceniam:).
Oj, będzie się działo!!!
Kolorowe buziaki dla Was!

4 komentarze:

  1. Już widzę tam jeden taki motyw, który mogłabym od Ciebie capnąć :))) Naucz się, to się zgłoszę (piękna koronka przy serwetce):)))
    Widziałam post z tymi książeczkami i czułam,że musi trafić do kogoś, kto ją wykorzysta w praktyce. Ja bym się tylko zachwycała obrazkami :)))
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udanych polowań:) Jeżeli w przyszłości książkę poznasz już na pamięc chętnie ustawię się po nią w kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanych polowań:) Jeżeli w przyszłości książkę poznasz już na pamięc chętnie ustawię się po nią w kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie czekam na zamówione dwie szydełkowe książki, gdzie jedną z nich jest "Motywy szydełkowe..." :D

    OdpowiedzUsuń