Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 19 maja 2012

Czasem i ja coś uszyję:)

Miało ich nie być, bo nie bardzo wierzyłam w swoje możliwości krawieckie:(
Ale Klient Nasz Pan!
Powstały jako pierwsze moje patchworki szyte, w życiu:)))


Wiecie, że patchworki mogę oglądać bez końca, czyli nałóg, niegroźny, kolorowy, nieco szalony:)
Możliwe, że właśnie zaczyna się moja przygoda z szytymi kiltami i narzutami:)...
Te woreczki są duże, ok 30x40 cm.
Zamówione do narzuty morskiej i wiosennej, na spoooooro lawendy, co by ich mole nie podgryzły, bo są z wełenek dość drogich.
Nie powiem, że nie szyłam długo. Ale co nieco pamiętam z szycia mamy, np to, że trzeba obrzucić brzegi i rozprasować szwy:)
Początkowo przyszyłam włóczkowe kwadraty na maszynie, ale fatalnie to wyglądało.
Sprułam więc, na wilgotno przeprasowałam włóczkę, by pozbyć się jej sprężystości i przyszyłam jakby fastrygując, w rękach.


A na koniec moja Sarenka, śpi na siedząco i się śmieje, lub nasłuchuje, co się dzieje za oknem.



Dobrej soboty dla Was:)

11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Jak widać efektownie można mieszać style. Podobają mi się takie eksperymenty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł na woreczki z ozdobą kwadracik szydełkowy!!!
    Super to wygląda.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszły te woreczki, połączenie super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne woreczki!!!! Czekam na kolejne szyjątka :)) Słodka psinka. Miłego weekendu Krysiu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł :) Woreczki wyglądają ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe połączenie szydełka z szyciem, świetnie Ci to wyszło! I samo wykonanie perfekcyjne, spodziewam się wkrótce krawieckich arcydziełek, bo widać że doskonale sobie z szyciem radzisz :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się połączenie włóczkowych kwadracików z tkaniną.

    Fajny piesek :) Mój też potrafi śmiać się przez sen :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczęta:)
    możę faktycznie się odważę, pomalutku...:)
    Buziaki, dla Was! za wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawe połączenie materiału z włóczką i te kolorki świetnie dopasowane, opłacało się podjąć wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń