Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 27 maja 2012

Kwiatowe, historyczne, angielskie ogrody:)

Odkąd pamiętam, lubiłam seriale historyczne, kostiumowe.
Ostatnio zauważyłam, że sprawdza się powiedzenie o tym, że moda powraca....
I to nie tylko na różane, angielskie czy francuskie, zielone ogrody ale i na kolorystykę tkanin.
Oczywiście piszę tu o świecie blogowym, bo jak wyglada moda "na ulicy", każdy wie, a Wy pewnie lepiej niż ja, co niewiele spoza szydełka wyglądam:))
I tak oto jak w każdą niedzielę od pewnego czasu, z niecierpliwością czekam na dzisiejszy serial "Dynastia Tudorów".
Znów będę mogła pozachwycać się bogactwem koronek, haftów, drogich, szlachetnych kamieni, tkanin w kolorach i wzorach dawno nie noszonych....
ale i też poprzechadzać za cieniem Króla po Jego ogrodach:)

A dziś przedstawiam zdjęcia mojego szydełkowego ogródeczka...




Dobrego, słonecznego tygodnia Wam życzę:)

10 komentarzy:

  1. Ależ ślicznie pastelowo się zrobiło... :))

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas juz ta seria sie skonczyla, a to szkoda, bo tez uwielbialam ja ogladac...
    Ale juz niedlugo bede na wyciagniecie dloni od ogrodow krolewskich - przynajmniej tych udostepnionych dla turystow :)
    A Twoje kwiaty sa piekne, takie delikatne i w przeslicznych kolorach :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. och jej - kapie mi ślinka, że się tak niewybrednie wyrażę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kumam Maryś, kumam:))

    Savannah,
    zadroszczę Ci tych ogrodów, i całej b. pięknej scenerii Wiednia, choc nie byłam.

    Aniu, dzięki,że zaglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, jak zwykle, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiatki. Kiedyś nawet próbowałam, porzuciłam jednak. Oj nie wychodzi mi szydełkowanie,o jak mi nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędnie łączysz kolory:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory, podziwiam Cię za cierpliwość :))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne te kwiaty ci wychodzą!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Już widzę w wyobraźni efekt końcowy. Ten wzór wspaniale wygląda chyba w każdym kolorze. Spełniasz moje pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń