Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 17 maja 2012

Pled i poduszka "Sawanna" z afrykańskich kwiatów:)

"Utkałam" jakiś czas temu, dość długo to trwało z przerwami, ale jestem zadowolona.
Było sporo szydełkowania ale i sporo szycia.



Muszę przyznać, że ten wzór jest pracochłonny bardziej niż normalne kwadraty, cokolwiek bym w nich nie zamknęła.
Ale chyba warto.



Kolory i włóczkę- szlachetne wełenki wybrała Ola:)
Ja dałam nazwę- Sawanna:)


Tu strona lewa;



Pled składa się z 100 szydełkowych kwiatów,
poduszka z około 32, niestety nie zanotowałam dokładnie:(.

Pozdrawiam pochmurnie i słonecznie, czyli totalny misz-masz za oknem:)

17 komentarzy:

  1. Rany, piękna ta łąka... Wierz mi, warto było się natrudzić, wygląda rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna łączka, dużo pracy kosztowała. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno wiedzialas ze moimi ulubionymi kolorami sa zielenie, niebiesko- i szarosci...wiec nazwalas ta przepiekna prace Sawanna :)
    Jestem pod ogromnym wrazeniem a zarazem posluzylas mi jako inspiracja...przyszedl mi wlasnie nowy pomysl do glowy, wlasnie w tych kolorach do mojej kuchni...Pozdrawiam i jeszcze raz sie zachwycam...łał!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna, wszystko takie harmonijne, ani ciepłe, ani zimne, wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  5. NIESAMOWITE
    Ja po prostu mówiąc kolokwialnie "zbieram szczękę z podłogi"
    Lubię twoje paste-love, ale te kolory mnie tak zachwyciły, jak i soczyste wcześniejsze zielenie... No obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też taki pled kojarzy się z wiosną. Kiedyś w jakimś czasopiśmie widziałam podobny szal zrobiony z takich samych kawałeczków ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bążóafna kolorystyka....pieknie sie prezentuje ten komplet...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne!! Faktycznie pracochłonne. Sawanna palce lizać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt powalający po prostu... Pięknie dobrane kolory i widać, że wymagało to ogromnej ilości czasu i cierpliwości, że o talencie nie wspomnę... Wspaniałe dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny dobór kolorów!!! Wygląda bosko!!!! Pozdrawiam i troche słoneczka przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowita kolorystyka, poprostu piekny pled... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękne rzeczy Pani wycynia :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, niechcący tu wpadłam. I jak osobiście nie lubię tych szydełkowych kwadratów to ten jest czarujący, kolory dobrane fantastyczne, a i mniej banalny wzór niż kwadraty. więc chyba warto było?

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny!! ja własnie tworzę dwa pledy serduszka i kwiatuszki zobaczymy co mi z tego wyjdzie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń