Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 28 lipca 2012

Hallo, hallo tu Londyn!:)

No i się zaczęło:)
Ruszyły światowe igrzyska letnie, w wielkim londyńskim stylu!
Z rozmachem ale i polotem, z historią Wielkiej Brytanii oraz z ich produktami eksportowymi, jak literatura, przemysł, muzyka, bajki dla dzieci czy James Bond:)
Mike Oldfield na żywo, czy Paul McCartney...to duże przeżycie.

Zielone wzgórze, na którym zebrały się flagi 204 krajów świata, do złudzenia przypominające nasz
Kopiec Kościuszki w Krakowie...:) też pozostanie na długo w pamięci:)

Było pięknie, mrocznie, ciekawie i wzruszająco...bo przecież wszyscy należymy do globalnej wioski:)

Nasza dryżyna prezentowała się wspaniale, elegancko i narodowo!
Dziewczęta w sukienkach jak malowane:), czerwone maki, układem nawiązującym do naszej flagi, po prostu cudownie!
Czyli trzymajmy kciuki i do boju POLSKO!

A ja skromniutko, tylko w kolorze traw zielonych Wysp Brytyjskich zrobiłam 2/3 chusty z moheru.
To taki wzór, co go mogę robic z zamkniętymi oczami, więc po prostu musiałam zasiąśc w fotelu teatralnym świata- Pierwszego Olimpijskiego Wieczoru:)


PS.
Doniesienie z ostatniej chwili- już mamy pierwszy medal!
Srebro wywalczyła w strzelectwie Sylwia Bogacka,
brawo!!!

4 komentarze:

  1. Ta zieleń jest piękna :) Serdecznie pozdrawiam zdolną kobietke.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pierwsze skojarzenie to też Kopiec Kosciuszki, z korzyścią na nasz narodowy. Pięknie odnowiony, ostatnio byłam chyba 4 lata temu.

    OdpowiedzUsuń