Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 14 lipca 2012

Mój jest ten kawałek... kocyka...czyli wrzosy i zielenie:)

Ten kocyk zrobiłam już dawno, jako prototyp.
Czasem leży z boku, czasem coś nim przykryję, ale najbardziej lubi go moja Luśka:)
I sprawdził się kocyk jako wzór, posypały się zamówienia i oby tak dalej:)


Zupełnie niedawno uświadomiłam sobie, że "podobne przyciąga podobne"...o kolory mi tu chodzi:)
Lubię od bardzo dawna połączenie wrzosu, różu i tej morskiej zieleni.

Mam obrus co służy mi za ochronę narożnika, oczywiście upolowany w SH.
Bardzo rzadko kupuję sobie torebkę, ale jak tą zobaczyłam, gdzieś leżącą z boku w koszyku, na ziemi, złapałam bez chwili zastanowienia i powiedziałam do niej; "mojaś ty, moja!":).
Moje kolory, moja pojemnośc torby ulubiona, czyli maks:)) i coś świecącego, cekiny, koraliki i warkocze jako uszy.
Aksamitna poszewka na poduszkę też jakoś dawno temu do mnie zawołała:) ...i dziś dziwnym błyskiem zostałam olśniona, że to wszystko pasuje:)!


To tyle o mnie i przyciąganiu kolorów.
A teraz prośba do Was, pomóżcie wybrac wersję kwiatowej alpaki:)
Czy dwa rzędy białego wkoło czy jeden?


Nie sugerujcie się proszę, że tych mniejszych kwiatów jest więcej i jakoś to zaczyna wygladac.
Chodzi tu o "bielszy odcień bieli" na narzucie.


Wasze głosy są mi zawsze pomocne i dziękuję bardzo, że piszecie:)
Deszczowe pozdrowienia dla Was, tak dla odmiany:)

12 komentarzy:

  1. Pięknie łączysz kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zestawienie kolorystyczne :)
    Mi podobają się bardziej z dwoma rzędami. Wydaje mi się, że wtedy lepiej widać każdy kwiatek, a takie stłoczone trochę się zlewają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, kolorowo i inspirująco u Ciebie!
    Och... mnie się wydaje, że z jednym rzędem..., będzie wydawał się bardziej mięsisty..., grubszy...
    Pozdrawiam ciepło!♥ - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wszystko, ale ja też wybrałabym opcję podwójne białe, bo to jest "bielszy odcień bieli":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie jeden. Choc obie wersje zachwycają :) Pozdrówka, ach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym wolała z jednym :) A połączenie kolorów też bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. zestawienie kolorów rewelacyjne :) i tak sobie myślę, ze jeden rzad wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle wszystko świetne :)) Jak masz taką możliwość, zrób obie wersje. Albo w środku więcej z białym, a na brzegu z jednym rzędem :))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne połączenie kolorów i misterna robota.

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka piękna torba! też kocham takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzień dobry , gdzie postawić rower ?

    Już więcej tutaj nie wejdę, bo coraz bardziej podobają mi się twoje narzuty :|

    OdpowiedzUsuń