Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 22 października 2010

Moje niebo i zaproszenie:)







Zapraszam do nowego miejsca w sieci, o TU:)
Gdzie ...."na straganie, w dzień targowy takie toczą się rozmowy...":))))
Jest dużo wolnego miejsca, zapraszam:)

A jeszcze kawałek mojego, jesiennego okna na świat:
-już akacja opada z liści - a ja zawieszona na wysokości ulotnego śladu samolotu....

Bo przecież jesteśmy tu - na Ziemi - tylko chwilę i znikamy...jak ten ślad....

A na osłodę nostalgii- zdjęcia Księżyca w pełni:))- a obok- mała gwiazda- Wenus:)

Radosnego tworzenia Wam życzę:)

3 komentarze:

  1. Śliczna kobieto! Jak ja tu dawno nie zaglądałam! I pierwsze, co poza oprawą od razu dojrzałam - to Twoje zdjęcie.
    Czas i pora była już, by Cię ujrzały me oczy. I nie tylko me :))
    A księżyc i nocne nieb, to moje ulubione obiekty do kontemplacji :)
    Ściskam!
    E.D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, wcięło mi komentarz!
    To tylko powiem, że śliczna kobieta jesteś! Wreszcie Cie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ameryki nie odkryję - śliczna z Ciebie kobieta. Kot tez niczegowaty.
    Zaproszenie przyjęłam. Handlowego bloga obsewrwuję. Zastanawiam się, co by tam wstawić... Cos wymyślę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń