Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 7 lutego 2012

Kiedy praca jest pasją...:)

Wtedy nie można się powstrzymać, by nie "spróbować" nowych włóczek czy wzorów:)

Niestety, każda praca składa się z etapu przyjemnego - jak oczekiwanie na wybór włóczki, kolorów i wzorów, następnie próbki samych wzorów i praca nad całością,
oraz drugi etap- wykańczanie, łączenie i cała estetyka dzianiny.
Powinnam chyba mieć do tego drugie ręce w postaci zdolnej, dokładnej, cierpliwej osóbki:)
Staram się i taka bywać - kiedy trzeba:).
Ale jednak wolę moją żywiołową stronę opiekuńczego Księżyca:)



I oto przykład; wzór nazywany "African Flowers".
Jak pokończę zaczęte prace- wrócę do niego, bo chyba zakochałam się z wzajemnością;)



U Was kwitną hiacynty, krokusy czy też rzeżucha....;) a u mnie "zimowe kwiaty" w kolorach nieba, ziemi, piasku, traw i nielicznych drzew Sawanny:)- jak nazwałam ten pled.



Są to ulubione kolory Oli- sama wybrała cudowne, kaszmirowe wełenki i odcienie. Rozumiecie więc mnie teraz, że praca może dawać wiele radości:)?

Tej wymiernej uśmiechem czy dobrym słowem, których wiele mi zostawiacie- dziękuję:)

12 komentarzy:

  1. Fantastyczne:)
    Kolory cudne a kwiatuszki przecudne:)
    Ja tez zawsze powtarzam, że ani jednego dnia nie przepracowałam, bo uwielbiam swoją pracę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Są prześliczne. :) Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wiosenne kolory.
    Optymistyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kolorystyka:) kwiatuszki cudowne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko pozazdrościć tym, których praca jest pasją...
    Śliczne kolory i piękny pled będzie... kolory podobne do tych, co w tej turkusowej narzucie nie?? Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory! Urzekają mnie Twoje prace :)
    Tak.. To jest piękne jeżeli pracuje się robiąc to co się kocha. Żyć nie umierać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten wzór i kolorki wychodzą bardzo ciekawie. ;-)
    Jakieś zaległości mam w czytaniu Twojego bloga, ale nadrobiłam i mówię, że wszystko śliczne i napawa nadzieją na wiosnę.
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszy mnie ten fakt,ze odwiedza Cię coraz więcej osób i docenia twoje umiejętności okraszone fantazją i zamiłowaniem, śledziłam te kilkadziesiąt miesięcy,(bo nim jeszcze sama założyłam bloga byłam tu gościem) jak przybywało Ci fanek i znawców Twojego talentu.
    Teraz się nie wywiniesz od blogowania :))) A ja mogę spokojnie sobie od niego odpłynąć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. merhaba..örgülerinizin hepside çok güzel ve başarılı tebrik ederim sevgiler.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne!!! Od kilku dni nie mogę się oderwać od Twojego bloga. Z zdradź mi, proszę, z jakiej włóczki to robiłaś ??

    OdpowiedzUsuń