Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 15 lutego 2012

Chusta z nieskończoności...i moheru:)

Pamiętacie ten post o Nieskończoności?:)
Otóż chusta musiała być bardzo szybko skończona- te nieszczęsne niteczki:))
A to za sprawą takiego faktu, iż dorobiłam się przemiłych klientek, które piszą do mnie, bo chcą mieć coś mojego:))i ubrać jeszcze tej zimy, co nam nie odpuszcza:)


I nawet często nie chodzi o konkretną, zrobioną "rzecz dzierganą":) ale o fakt, by wyszło spod moich rąk.
Jakże to miłe i budujące, brzmi już prawie jak marka, prawda? :))
Bardzo Wam kochane babeczki dziękuję.


Na zdjęciach skojarzyłam malinową chustę z  czapeczką- Różowy jeż:) oraz z szalikiem Jeżyny i wrzos.


Czyli opcje są dwie, lub nawet więcej, gdy włoży  się gładką czapeczkę w kolorze kremu czy szarości:)
Dane chusty:
- włóczka; co było pod ręką, czyli wełna, akryl, moher,
- waga;ok 25 dkg,
- wzór; słupki i muszelki wkoło
- wymiary; wysokość- 90cm, szerokość w ramionach- 170cm.

W jednym z następnych postów będzie o chuście turystce:))

Pozdrawiam śnieżnie, a nawet baaaaaardzo śnieżnie:)

12 komentarzy:

  1. Piękna...kolorki fantastyczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała chusta. :) Chyba też zacznę. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!Piękne dziergadełko!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie czy kupi taką czy tańszą nie jest aż takie ważne choć to nie jest dla niego cena wygórowana. Ale to jak traktuje mnie kiedy mu doradzam i osoby które sprzedają. Nie musiał w taki sposób krytykować. Reszta spraw została do przemyślenia, zapaliło mi się światełko i zrobiłam krok w tył. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką samą od Ciebie Krysiu, szarą. Ja się wcale nie dziwię że babeczki Cię kochają ... Jesteś mistrzynią.

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna ta chusta, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle kolorki wspaniale dobrane. Tulisiasta ta chusta. Proste jest piękne, no nie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym rozpocząć szydełkową narzutkę...jak wrabiać nowy kolor w kwadraciku??podpowiesz??:-)pozdrawiam!!

    a chusta cuuudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sabiku,
    zwyczajnie, gdy robię następne okrążenie, to dowiązuję nitkę zaczynam inny kolor, potem ucinam na końcu, tak z 8-10 cm, by potem spokojnie ja wszyć i wiążę następny kolor, do następnego okrążenia:
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. może podołam i będzie ładnie wychodzić...tylko chwilę czasu muszę musze uzbierać:-)))dzięki bardzo!!

    OdpowiedzUsuń